آجیل مخلوط بخورید و سردرد را حذف کنید

خوردن گردو باعث تناسب اندام و سلامت قلب و ذهن می شود. به دلیل وجود فیبر در گردو مشکل یبوست و هضم غذا وجود ندارد. هورمون ملاتونین موجود در آن باعث خواب خوب می شود.

ویتامین E برای مو مفید است. اسید آلفا لینولئیک موجود در آجیل مخلوط کلسترول را کاهش می دهد و عنصر ال آرژنین فشار خون را کاهش می دهد. اسید چرب آمینو باعث حفظ درخشندگی پوست می شود.

فواید پسته برای سلامتی پسته حاوی ویتامین C، E، B-6، کوروتن، فیروسترول، مواد مغذی کاروتنوئیدها است. پسته سطح انسولین و گردش خون را کنترل می کند.

به دلیل وجود عنصر سلنیوم فراوان، مصرف آن برای پوست بسیار مفید است. ویتامین C و E از اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

کاروتن موجود در آن از بدن در برابر رادیکال های آزاد اکسیدان یعنی چین و چروک محافظت می کند. عنصر موجود در آن مقدار کلسترول بدست آمده از مواد غذایی فیتوسترول را کنترل می کند.

کارونیت های موجود در آن در برابر اثرات پیری و آسیب به چشم یا بیماری هایی مانند آب مروارید محافظت می کند. ویتامین B-6 سیستم گوارش را سالم نگه می دارد.

حقایق تغذیه انجیر فواید انجیر پتاسیم، فیبر، کلسیم، ویتامین B-6، C و آهن به وفور در انجیر یافت می شود. کالری در این مورد کمتر است. کلسیم موجود در انجیر باعث استحکام استخوان ها می شود.

فواید میوه های خشک برای سلامتی: اگر صبح ها میوه های خشک خیس شده را با معده خالی بخورید، می توانید از بسیاری از بیماری ها دور بمانید. در کنار این، آجیل یا میوه های خشک نیز برای داشتن اندامی سالم و متناسب، برای سالم ماندن مصرف می شود.

میوه های خشک برای سلامتی بسیار موثر هستند. آجیل نقش مهمی در رژیم غذایی روزانه ما دارد. با خوردن آجیل خیس شده با معده خالی در صبح، می توانید در طول روز پرانرژی بمانید.