انقلابی بزرگ در صنعت پوشاک بچه گانه

در صنعت پوشاک کودکان همه چیز را می‌توان از لباس‌های سنتی کودکان، لباس‌های پانک راک بچه‌ها، لباس‌های گوتیک بچه‌ها، لباس‌های طراحان بد بو، لباس‌های شهری هیپ هاپ و لباس‌های یونیسکس معاصر مشاهده کرد.

فروشندگان لباس بچگانه اسپرت به صورت مداوم جدید ترین مدل ها را به فروش می رسانند.

این اساساً به بزرگسالی بستگی دارد که به نوزادان و کودکان خردسال لباس می پوشد تا کودک را از طریق لباس تعریف کند. همانطور که کودکان رشد می کنند، به طور طبیعی می خواهند از الگوهای نقش بزرگسالان در زندگی خود کپی کنند و بسیاری از کودکان به مدهایی که در بزرگسالان دیده می شود لباس می پوشند.

این پیشرفت طبیعی با تقلید از ترجیحات بزرگسالان شروع به شکل‌دهی به هویت کودکان می‌کند و کودکان مشاهده می‌کنند و یاد می‌گیرند که لباس یکی از راه‌های اثبات فعالانه هویت خود به عنوان یک پسر یا دختر، عضوی از یک گروه یا به عنوان یک فرد است.

البته، برخی از کودکان به طور طبیعی به لباس پوشیدن مانند مامان یا بابا تمایل دارند، و برخی دیگر ترجیح می‌دهند لباس توتو یا دزد دریایی 24 ساعته بپوشند. و صادقانه بگویم، دیگر کودکان اصلاً به پوشیدن هر لباسی اهمیت نمی دهند! بله… این شخصیت در حال شکل گیری است!

امروزه با پیشرفت علم و فنّاوری در جهان مشاغل بسیار مهمی در حال شکل گیری هست که یکی از مهم‌ترین آنها فروشگاه‌ های اینترنتی فروش لباس بچه گانه می باشند.

برای مواقعی که بزرگسالان می‌خواهند کودکان را به سمت رشد مستقل، تفکر انتقادی و بزرگسالان حل‌کننده سوق دهند، مهم است که به کودکان اجازه دهیم از طریق لباس به شیوه‌ای هدایت‌شده از طریق انتخاب رنگ، مواد، بافت‌ها و سبک‌های متناسب با لباس، خود را ابراز کنند.

تعریف خانواده از “مناسب” این که آیا کودک به پوشیدن لباس‌های چهارخانه و طرح‌های نامتناسب، فقط یک رنگ یا سبک، یا حتی لباس‌های حداقلی کشیده می‌شود، زمانی که آزادی تصمیم‌گیری داشته باشد، کودکان مهارت‌های مهم تبعیض، حل مسئله و بیان خود را در خود پرورش می‌دهند.

شاید به نظر برسد که سام فقط می‌خواهد هر روز پیراهن راه راه قرمز خود را بپوشد، اما سم واقعاً در مورد ترجیحات خود، ادعای خود و نحوه استفاده از لباس برای شناسایی خود می‌آموزد.نکته ای که شاید پیش پا افتاده اما در عین حال بسیار مهم می باشد این است که بهتر است پیراهن بچه گانه مجلسی را در انواعی تهیه کنید دارای دکمه ای کمتر باشد یا اگر دارای این ویژگی است.

در حالی که لباس ممکن است عامل متمایز کننده ای در رشد شخصیت کودک نباشد، اما مطمئناً می تواند به طور ماهرانه ای به کودکان درباره هویت و نحوه بیان خود به شیوه ای ایمن و طبیعی بیاموزد.

این به بزرگسالان در زندگی کودک بستگی دارد که این انتخاب ها را هدایت کنند، اما با اجازه دادن به کودک برای استفاده از لباس به عنوان وسیله ای برای کشف خود، درس ها و مهارت های مهم زندگی را ممکن می کند.

در میان انوع مختلف شلوار بچه گانه، شلوارهای جین شیک ترین و مناسب ترین شلوارها برای کودکان می باشد.

  • منابع:
  • تبلیغات:
    1. مخترعی که توانست لیمو خشک را به عنوان سوخت جدید ماشین معرفی کند 
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از لیمو برای تمیز کردن محفظه لباسشویی!