با مشاهده علائم سرما خوردگی، بیسکویت سبوس دار بخورید

نمی توان به صراحت گفت که شیرینی های شکری، به عنوان مثال، همیشه سالم تر از کوکی های کره ای هستند، این همه به ترکیب محصولات و مقدار خورده شده بستگی دارد و فقط شما می توانید خود را در این امر کنترل کنید.

اکنون تعداد زیادی کوکی مختلف در بازار وجود دارد که به راحتی می توان گزینه های مشکوک را کنار گذاشت و چیزی طبیعی تر را انتخاب کرد، همیشه به ترکیب آن دقت کنید و از شیرینی های خوشمزه و سالمی که در آنها کاملاً مطمئن هستید با خیالی آسوده لذت ببرید.
مواد تشکیل دهنده بیسکویت سبوس دار را همیشه روی بسته بخوانید، تعداد زیاد امولسیفایرها، افزودنی ها و طعم دهنده ها نشانه عدم کیفیت محصول است، برخی از مواد حتی می توانند خطرناک باشند، به خصوص برای کودکان.

به عنوان مثال، رنگ‌های آزوروبین (E122)، کینولین زرد (E104)، زرد غروب آفتاب FCF (E110)، قرمز جذاب AC (E129)، Ponceau 4R (E124) و تارترازین (E102) می‌توانند باعث اختلال بیش‌فعالی کمبود توجه در کودکان شوند.

طبق قانون، سازنده موظف است نه تنها این کدها را روی برچسب نشان دهد، بلکه هشداری در مورد آسیب احتمالی نیز بنویسد، اما در عمل اغلب این کار انجام نمی شود.

کوکی ها یکی از خوراکی های مورد علاقه بسیاری از ما هستند، دشوار است که آن را رژیمی نامید: مگر اینکه در مورد بیسکویت خشک صحبت کنیم، همیشه شکر زیادی در ترکیب وجود دارد.

با این حال، مشکل جدی تر حتی محتوای کالری نیست، برخی از تولید کنندگان از موادی استفاده می کنند که برای سلامتی خطرناک هستند.

ما متوجه می‌شویم که همیشه باید روی بسته‌بندی به چه چیزهایی توجه کنید و چگونه فقط خوشمزه‌ترین و طبیعی‌ترین کوکی‌ها را در فروشگاه بدون افزودنی‌های غیر ضروری انتخاب کنید.

مواد تشکیل دهنده کوکی ها را همیشه روی بسته بخوانید، تعداد زیاد امولسیفایرها، افزودنی ها و طعم دهنده ها نشانه عدم کیفیت محصول است، برخی از مواد حتی می توانند خطرناک باشند، به خصوص برای کودکان.