ترشی پوست لیمو که موش ها را به خود جذب می کند

از آنجایی که سبزیجات یا میوه های نارس به صورت تازه و بدون پختن نگهداری می شوند، آنتی اکسیدان های موجود در سبزیجات یا میوه های نارس حفظ می شوند.

آنتی اکسیدان های ترشی پوست لیمو آن دسته از ریز مغذی هایی هستند که ممکن است به محافظت از بدن ما در برابر حملات رادیکال های آزاد کمک کنند. رادیکال های آزاد مواد شیمیایی ناپایداری هستند که توسط متابولیسم سلولی تولید می شوند.

این مواد شیمیایی ناپایدار با سلول های ما واکنش می دهند و به DNA ما آسیب می رسانند تا ناپایدار شوند و در این فرآیند، رادیکال های آزاد بیشتری ایجاد می کنند. ممکن است بتوانیم با مصرف مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان بالا از خود در برابر این حملات رادیکال محافظت کنیم.

ممکن است هضم را بهبود بخشد
باکتری های پروبیوتیک باکتری های دوستی هستند که در دستگاه گوارش ما وجود دارند.

این باکتری ها در واقع به ما در هضم غذا کمک می کنند. گاهی به دلیل استفاده از آنتی بیوتیک ها همراه با باکتری های مهاجم، این باکتری های دوست از بین می روند. کاهش تعداد آنها می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند که با خوردن ترشی های بدون سرکه قابل حل است.

به طور طبیعی، انواع نمک تخمیر شده، رشد این باکتری‌های دوست را تشویق می‌کنند، که ممکن است تعداد آنها را در سیستم گوارشی ما پر کرده و سلامتی را بازیابی کند.

ممکن است مواد معدنی و ویتامین های ضروری را تامین کند
ترشی تازه، دیپ یا چاتنی از سبزیجات برگدار یا گیاهانی مانند گشنیز ، برگ کاری ، اسفناج ، جعفری و تاج خروس تهیه می شود.

انواع تخمیر شده مانند کیمچی روش های جالب و اشتها آور برای وادار کردن کودکان به خوردن سهم خود از سبزیجات و سبزی های برگدار هستند که ممکن است برای آنها خسته کننده باشد.

خوردن ترشی تازه نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه ممکن است ویتامین های ضروری مانند ویتامین C، ویتامین A ، ویتامین K ، فولات و مواد معدنی مانند آهن، کلسیم را تامین کند.

و پتاسیم. ویتامین‌ها و مواد معدنی ریزمغذی‌های حیاتی هستند که ممکن است از ما در برابر بیماری‌ها محافظت کنند، به تقویت ایمنی، تقویت استخوان‌ها، تقویت بینایی و بیماری‌های مختلف کمک کنند.