جوراب های بادوام براساس رنگ بندی!

برای ارزیابی مقاومت سایشی جوراب ها، روش مارتیندیل اصلاح شده در دستگاه سایش مارتیندیل بر اساس استاندارد BS EN 13770 توسعه یافته است که رنگ بندی جوراب های بادوام بسیار زیبا و جذاب می باشد.

آزمایش با قرار دادن یک نگهدارنده نمونه اصلاح شده اضافی، که برای جوراب اصلاح شده و پارچه جوراب را کش می دهد، انجام می شود نگهدارنده یک نمونه با اندازه استاندارد به قطر 38 میلی متر می گیرد که توسط یک حلقه سنجاق شده به اندازه آن نگه داشته می شود.

نمونه‌های دایره‌ای از انواع جوراب‌ مردانه شیشه ای گرفته می‌ شوند، سفت می‌شوند و روی یک سطح لاستیکی مسطح کشیده می‌شوند و در برابر یک ساینده مرجع تحت فشار شناخته شده با یک حرکت چرخه‌ای با نتیجه دو حرکت هارمونیک ساده در زوایای قائم به یکدیگر ساییده می‌شوند.

نمونه در فواصل مناسب بازرسی می شود تا زمانی که نخ شکسته شود و سوراخی ظاهر شود و سپس تعداد مالش هایی که عملکرد سایشی را نشان می دهد ثبت می شود، عملکرد پیلینگ با استفاده از تستر پیلینگ تصادفی ASTM D3512 اندازه گیری شد، این روش شامل مقاومت در برابر تشکیل قرص پارچه های نساجی است.

قرص ها بر روی پارچه جوراب مچی فانتزی دخترانه توسط یک عمل مالش تصادفی تولید شده توسط نمونه ها در یک محفظه تست استوانه ای مجهز به مواد ساینده متوسط ​​ایجاد می شوند برای تشکیل قرص هایی با ظاهری شبیه به قرص هایی که در حالت سایش واقعی تولید می شوند.

مقدار کمی از الیاف کوتاه پنبه خاکستری به هر اتاق آزمایش همراه با نمونه ها اضافه می شود عملکرد پیلینگ با مقایسه نمونه های آزمایش شده با هیئت استاندارد به صورت بصری ارزیابی می شود.

نفوذ پذیری هوا
کل جریان هوا روی منافذ نخ جوراب فانتزی مردانه اتفاق می افتد سپس ساختار لباس بافتنی تأثیر قابل توجهی بر نفوذپذیری هوا دارد همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است، جوراب های دنده 4:1 با وجود گرم در متر مربع بالا، نفوذپذیری هوا بیشتری نسبت به جوراب زنانه مچی ۱۴۰۱ های دوخت ساده دارند، که در آن تخلخل درون نخ بیشتر است و به نوع نخ استفاده شده و ساختار بستگی دارد.

از لباس بافتنی برای روش ساخت حلقه در دستگاه های جوراب دو سیلندر برای ساختار آجدار، در طول فرآیند تشکیل حلقه برای حلقه ها با استوانه های بالا و پایین کشیده می شود، در نتیجه، حلقه های بزرگتر و باز شدن پارچه ایجاد می شود و بر این اساس فضای باز برای جریان هوا بیشتر افزایش می یابد.

  • منابع:
    1. Anti-microbial and durability characteristics of socks made of cotton and regenerated cellulosic fibers
  • تبلیغات: 
    1. بانویی که با پخت کیک زندگی خود را آتش زد!
    2. چگونه با فروش محصولات زبر به درآمد بالایی برسیم!
    3. سرامیکی که با راه رفتن بر روی آن پاهایتان را ماساژ می دهد!
    4. معجزه نبات در درمان یبوست!