درمان خواب کودکان با پتو

در مداخله خواب، نمونه ای هدفمند از والدین انجام شد. معیارهای ورود به مطالعه عبارت بودند از: والدین کودک مبتلا به ADHD و مشکلات خواب، کودک RCT را کامل کرده بود، کودک انتخاب کرد تا با پتوی وزنی برای پیگیری 8 هفته ای ادامه دهد.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

شرکت کنندگان به طور استراتژیک برای دستیابی به تنوع در جنس، سن، وضعیت مدنی، سطح تحصیلات، شغل، محل سکونت انتخاب شدند.

در پایان مداخله به بیست و شش والدین کودکان در مداخله خواب مراجعه شد و از آنها خواسته شد تا در مصاحبه ای در مورد تجربیات خود از استفاده از پتوهای وزن دار شرکت کنند. در مجموع 24 نفر از والدین دعوت را پذیرفتند و شرکت کردند.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

جمع آوری داده ها بین مارس و سپتامبر 2020 انجام شد. مصاحبه ها توسط نویسنده اول (IL) در اتاقی بدون مزاحمت در دانشگاه هالمستاد انجام شد. مصاحبه انفرادی با 18 والدین انجام شد و سه زوج والدین (شش والدین) به صورت جفت مصاحبه را انتخاب کردند. مصاحبه ها به زبان سوئدی انجام شد.

مصاحبه ها با سؤالاتی در مورد تجربیات والدین از دو پتوی مختلف و سپس سؤالات عمیق در مورد تجربیات آنها از پتوهای وزنی شروع شد. سؤالات زیر پرسیده شد: «تجربیات شما از دو پتویی که فرزندتان آزمایش کرده است چیست؟»

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

«تجارب شما از استفاده فرزندتان از پتوی وزن دار چیست؟»، «آیا خواب فرزندتان با استفاده از پتوی وزن‌دار تغییر کرده است؟» پتو؟ اگر بله، به کدام روش؟»

«آیا زندگی روزمره فرزندتان با استفاده از پتوی وزنی تغییر کرده است؟ اگر بله، می‌توانید توضیح دهید چگونه؟»، و «آیا زندگی خانوادگی‌تان با استفاده از پتوی وزن‌دار تغییر کرده است، و اگر چنین است، می‌توانید توضیح دهید که چگونه؟»

برای به دست آوردن توضیحات جامع، سؤالات بعدی مطرح شد، مانند: “از هر یک از دو پتو چه انتظاراتی داشتید؟” و “چگونه انتظارات شما برآورده شد؟

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

” از سؤالات کاوشگر استفاده شد، مانند: “لطفاً در مورد … بیشتر به من بگویید”، “منظورت چیست؟” یا “وقتی می گویید… چه چیزی در ذهن دارید؟” دو مصاحبه آزمایشی برای تست سوالات انجام شد و به دلیل عدم نیاز به تنظیمات، این مصاحبه ها در مطالعه گنجانده شدند.

مصاحبه ها بین 35 تا 64 دقیقه، با میانگین 53 دقیقه و کل زمان مصاحبه 17 ساعت و 12 دقیقه به طول انجامید. تمام مصاحبه ها به صورت دیجیتالی ضبط و به طور کلمه به کلمه رونویسی شد.

  • منابع:
  1. Parents’ Experiences of Weighted Blankets’ Impact on Children with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder (ADHD) and Sleep Problems—A Qualitative Study

  • تبلیغات:
  1. دختری که با مانتویی از جنس گوشت پا به خیابان گذاشت
  2. در آوردن فندوق پنج کیلویی از معده کودک تبریزی
  3. اتفاق وحشتناکی که ممکن است با خرید میز اداری برایتان بیوفتد.
  4. علت ترس کودک آلمانی از میز پلاستیکی برملا شد!