ساعت دیواری چوبی دست ساز ساخته شده از سیلیکون و نیکل جامد

Watchfinder: ساعت مکانیکی کامل خود را پیدا کنید
آپلود کنیم یا نه؟ ساعت مکانیکی کامل را با

یاب آنلاین ما بیابید. شما می توانید قالب های ما را با توجه به سلیقه خود به سرعت و به راحتی انتخاب کنید. اندازه، شکل، رنگ و موارد دیگر. با کلیک کردن به ساعت مورد علاقه خود می رسید.

مهمترین اجزای یک کالیبر مکانیکی چیست؟
اجزای اصلی یک ساعت دیواری چوبی دست ساز مکانیکی عبارتند از صفحه اصلی، تاج، فنر اصلی، چرخ قطار، فرار و چرخ تعادل. در ساعت های مکانیکی اتوماتیک، یکی دیگر از اجزای کلیدی روتور است. برای یادگیری نحوه کنار هم قرار دادن این اجزا و نحوه تعامل آنها با یکدیگر، سه سال طول می کشد. در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است:
انرژی با چرخاندن تاج یا از طریق حرکت روتور سیم پیچ تولید می شود. این انرژی سپس به چشمه اصلی منتقل می شود و در آنجا به عنوان ذخیره انرژی برای ساعت مکانیکی ذخیره می شود. انرژی از طریق یک سری قطار دنده و از طریق فرار به چرخ تعادل آزاد می شود.

همه این عناصر روی صفحه نصب می شوند و در گلاشوت یک صفحه سه چهارم نیز بالای حرکت قرار می گیرد که این مکانیسم پیچیده را می پوشاند و از آن محافظت می کند. سایر مناطق تاریخی صنعت ساعت سازی تکنیک های تکمیل خود را برای حرکات مکانیکی اتخاذ می کنند.

این به یک متخصص اجازه می دهد تا با مشاهده این ویژگی های متمایز بفهمد که یک کالیبر مکانیکی در کجا ساخته شده است.

ساعت های مکانیکی چه عوارضی می توانند داشته باشند؟
در ساعت سازی مکانیکی، اصطلاح پیچیدگی به عملکردهای اضافی اطلاق می شود که یک ساعت می تواند داشته باشد، علاوه بر عملکرد اصلی آن یعنی نشان دادن زمان.

به عبارت دیگر، فرار آزادسازی انرژی را تنظیم می کند تا دقت ثابتی را تضمین کند. به همین دلیل است که به ساعت های مکانیکی تیک تیک مشخص می دهد!