سرامیک پرسلان سه بعدی که خاطرات را در خود ثبت می کند

اگرچه هزینه‌های DIY کمتر از استخدام یک متخصص است ( حدود 9 تا 55 دلار در مقابل 13 تا 85 دلار در هر فوت مربع ، از جمله مواد)، ما به شدت به یک پیمانکار توصیه می‌کنیم، مگر اینکه تجربه قبلی در نصب کاشی داشته باشید.

طول عمر
یک کف کاشی و سرامیک پرسلان سه بعدی که به درستی نگهداری شود می تواند به راحتی 20 سال یا بیشتر دوام بیاورد. در واقع، مگر اینکه کاشی ها به نحوی به طور غیر قابل جبرانی آسیب ببینند، کف کاشی ممکن است بیش از 50 سال دوام بیاورد.

برخی از کف کاشی‌های سنگی باستانی هنوز در اطراف وجود دارند – اگرچه به دلایل حفظ از استفاده بیشتر محافظت می‌شوند.

مشکلات دوغاب و هر گونه مشکل در کف زیرین (آب آسیب و غیره) اغلب تهدیدهای اصلی برای طول عمر کف شما هستند، زیرا خود کاشی ها بسیار بادوام هستند.

برای نگهداری دوغاب و تعویض آن در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام دهید. همیشه کاشی های اضافی خریداری کنید تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی هر کاشی شکسته یا کمانش را تعویض کنید.

برندهای برتر
مارک های کاشی زیادی وجود دارد که هر کدام کیفیت ها و نقاط فروش متفاوتی دارند. تولید کنندگان معروف عبارتند از Armstrong، Mohawk، Shaw Floors، Daltile، Bedrosians Tile & Stone و Merola Tile.

برای تجربه‌ای منحصربه‌فرد و حرفه‌ای، به تولیدکنندگان کوچک‌تر اما معتبر مانند Ann Sacks، سوزان جابلون، کاشی آریزونا و سرامیک Clayhaus نگاه کنید.

از خرید کردن نترسید : کفپوش کاشی عالی ارزش زمان و تلاشی را دارد که برای تحقیق مورد نیاز است.

دور انداختن ایده های طراحی حمام یا آشپزخانه؟ نگاهی به کفپوش کاشی و سرامیک بیندازید. کاشی و سرامیک بدون برخی از نگرانی ها و/یا هزینه های سایر مصالح کاشی کف دارای مزایای قابل توجهی است.

اگر مایلید مقداری (بسیار) بیشتر هزینه کنید و نیازهای تعمیر و نگهداری خاص تر (اما نه خیلی سخت) سنگ طبیعی را بیاموزید، می توانید برای بازسازی آشپزخانه یا طراحی کاشی حمام خود ظاهری شیک، ظریف و مجلل داشته باشید.