عسل طبیعی خارشتر که دارای 170 طعم دهنده هستند

چگونه با عسل چاقی را کاهش دهیم. کاهش وزن نیمبو شاهاد به زبان هندی
مخلوط کردن 1 قاشق عسل و آب 1 لیمو در 1 لیوان آب ولرم و نوشیدن آن در صبح باعث کاهش وزن می شود. یبوست آن نیز برطرف می شود و عناصر سمی از بدن خارج می شود، عسل طبیعی خارشتر، لیمو و آب ولرم نباید بیش از 30 روز به طور مداوم مصرف شود. بعد از 1 ماه، می توانید به مدت 2-3 هفته نوشیدنی را قطع کرده و دوباره شروع به نوشیدن کنید.

فواید عسل برای صورت فواید عسل برای صورت به زبان هندی
عسل یک ضد آفتاب و مرطوب کننده خوب است. عسل خشکی پوست، خارش و انواع بیماری های پوستی را برطرف می کند . عسل را برای آلرژی، خلط و تحریک پوست بسیار مفید دانسته اند.

با زدن عسل روی لب ها لب ها نرم و لطیف می شوند.

عسل برای نرم کردن پوست صورت | فواید عسل برای پوست به زبان هندی
با مخلوط کردن آب نصف لیمو در 1 قاشق چایخوری عسل خمیر درست کنید. صورت را با آب تمیز بشویید و پاک کنید و سپس این خمیر را روی صورت بمالید. پس از خشک شدن پس از 20 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید. پس از این کار، صورت را با دستان سبک با حوله پاک کنید. این آزمایش را 1-2 بار در هفته انجام دهید.

برای ایجاد درخشش در صورت
آب نصف گوجه فرنگی را با نصف قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید. پس از استفاده به مدت 15 دقیقه روی صورت، با آب سرد بشویید. با دادن 4 روز اختلاف می توانید آن را اعمال کنید.

بیشتر عسل آچا
مانوکا – بهترین عسل جهان از این گل ها تهیه می شود
از بین بردن لکه های سیاه صورت با عسل –
با مخلوط کردن 1 موز رسیده ، 1 قاشق چایخوری عسل، 1 قاشق چایخوری آب لیمو، خمیر درست کنید. پس از 10 تا 15 دقیقه آن را با آب ولرم بشویید. از این یک بار در هفته استفاده کنید، فوایدی خواهد داشت.