فرش اردکان یزد که در ساخت آن از پوست انسان استفاده شده است

فرش کفپوشی است که از پنبه، کنف، پشم، ابریشم، چمن و سایر الیاف طبیعی یا مواد الیاف مصنوعی شیمیایی ساخته می‌شود که با دست یا مکانیکی بافته می‌شود.

یکی از شاخه های هنر و صنایع دستی با سابقه و سنت طولانی در جهان است. پوشش زمین اقامتگاه ها، هتل ها، سالن های ورزشی، سالن های نمایشگاهی، وسایل نقلیه، کشتی ها، هواپیماها و … اثرات کاهش صدا، عایق حرارتی و دکوراسیون را دارد.

با توجه به جنس و جنس متفاوت فرش اردکان یزد، قیمت آن نیز بسیار متفاوت است، از چند ساعت تا چند هزار متغیر است، بستگی به جنس مورد نیاز شما دارد، قیمت فرش‌هایی با جنس کار متفاوت اساساً بسیار متفاوت است.

فروشگاه های آنلاین در صورت بروز مشکل می توانید برای نصب درب منزل با گلن فرش تماس بگیرید. Wuxi Glenn Carpet از حفاظت از محیط زیست و سبز حمایت می کند و می تواند با توجه به نیاز مشتری، فرش ها را سه ضمانت کند؛ Wuxi Glenn… برای ورود به صفحه جزئیات کلیک کنید.


این پاسخ توسط Wuxi Glenn Carpet Co., Ltd._ ارائه شده است.

مبلمان یوونگ وارداتی از چین
2019-10-25 پلت فرم مبلمان خانگی وارداتی با کیفیت بالا زندگی باکیفیت را برای مشتریان جهانی ایجاد می کند
تمرکز بر
همه را گسترش دهید
مزایای فرش در خانه
1. احساس راحتی پا: احساس راحتی پا در راه رفتن روی فرش با سایر مواد کف قابل مقایسه نیست.
2. اثر عایق صدا: فرش دارای اثر جذب صدا عالی است، می تواند سر و صدا را جذب کند و سطح سر و صدا را کاهش دهد. فرش با ساختار محکم و تنفس پذیر خود می تواند امواج صوتی را جذب و ایزوله کند و اثر عایق صوتی خوبی دارد.