فرش دستباف اصفهان نایین که 100 کیلو وزن دارد

فرش چیست؟

فرش ها اساساً کف پوش هایی هستند که از مواد مختلف نساجی مصنوعی و طبیعی مانند نایلون، الفین و پشم ساخته می شوند.

نایلون متداول ترین ماده ای است که برای فرش دستباف اصفهان نایین استفاده می شود، زیرا بسیار بادوام و مقاوم در برابر سایش است، اگرچه مستعد لکه شدن است. اولفین ماده ای است که در برابر قالب، رطوبت و کپک مقاوم است و برای چیدمان در فضای باز و زیرزمین عالی است.

اگرچه سخت تر از نایلون است، اما راه رفتن روی آن چندان راحت نیست. از الیاف طبیعی مانند پشم نیز در فرش استفاده می‌شود، اگرچه این الیاف گران‌تر از سایرین هستند، اما با توجه به دوام و خاصیت ضد لک آن، این مواد در این کلاس بهترین هستند.

طراحی شیک و سریع

دستیابی به یک طراحی داخلی درجه یک و پیچیده برای خانه شما می تواند به راحتی با استفاده از فرش به خصوص در فضای اتاق نشیمن به دست آید.

کفپوش کسل کننده را می توان به راحتی با یک فرش خوب پوشاند و نیاز به تعویض کل کف به راحتی برطرف می شود.

این امر به ویژه برای صاحبان خانه هایی که به تازگی خانه جدیدی خریداری کرده اند و طراحی کلی طبقات را دوست ندارند، صادق است.

به‌جای تعویض کل کف، فرش‌ها می‌توانند به راحتی کل ظاهر و احساس اتاق را بدون نیاز به صرف هزینه زیاد اصلاح کنند.

عیوب، لکه هایی که به سختی پاک می شوند و سوراخ های کم عمق کف شما را می توان به راحتی با یک فرش بزرگ پنهان کرد.

صرفه جویی در هزینه و زمان

ماهیت تعمیر سریع فرش ها همچنین مزایای بیشتری در صرفه جویی در هزینه و زمان به همراه دارد. بلند کردن، جابجایی، نصب و حتی تعویض فرش نسبت به سایر گزینه های کف بسیار آسان تر است.

سفارشی سازی اندازه بر اساس مساحت کلی اتاق شما به راحتی در فرش قابل دستیابی است زیرا این مواد کفپوش در اندازه های بسیار بزرگی هستند که به راحتی می توان آنها را به هر شکل دلخواه برش داد.