فر فست فود که سبزیجات را نمی پزد

آیا به دنبال راهی برای صرفه جویی در زمان و تلاش هستید؟ برای همه غذاهایی که می توانید روی اجاق گاز یا فر درست کنید، از پخت مناسب گریل در مایکروویو استفاده کنید.

در پایان نتیجه می گیریم که فر فست فود مجهز به قابلیت گریل یکی از لوازم خانگی همه کاره محسوب می شوند که باید در هر آشپزخانه ای وجود داشته باشد.

اگر از طرفداران خوردن غذاهای ترد هستید، در خرید یک اجاق مایکروویو با گریل از Media Gulf شک نکنید ، زیرا گزینه های بسیار متنوعی برای پاسخگویی به همه نیازها و سلیقه ها وجود دارد.

اجاق های مدرن Hansa دارای مزایای بسیاری هستند که به لطف آنها در بین مصرف کنندگان محبوبیت پیدا کرده اند. آنها را با جزئیات بیشتر در نظر بگیرید: استفاده راحت – وجود قلاب برای حوله و دسته ذوزنقه ای برای باز کردن فر. تایمر – زمان پخت را تنظیم می کند و پایان پخت و پز را گزارش می دهد. برنامه های آشپزی متعدد – از فست فود تا گرم کردن یخ.

تصفیه کاتالیزوری – وجود صفحات ویژه ای که با مینا پوشانده شده اند. به دلیل این پوشش، چربی رسوب کرده روی دیواره های فر خیلی سریع تجزیه می شود. صفحات جمع شونده – پخت و پز را آسان تر می کند و خطر سوختگی را کاهش می دهد.

سیستم آب – به شما امکان می دهد تا به سرعت و بدون زحمت کثیفی های داخل فر را پاک کنید. کافی است 500 میلی لیتر آب داخل تابه بریزید و فر را روشن کنید.

آب بعد از مدتی تبخیر می شود و در عرض چند دقیقه می توان آلودگی را با اسفنج از بین برد. با توجه به مزایای فوق اجاق های هانس، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای آنها را انتخاب می کنند. به مطالب ↑ زمان را روی اجاق گاز تنظیم کنید برای تنظیم ساعت بر روی اجاق هانسا، عملیات زیر باید انجام شود: دستگاه را به برق وصل کنید. صبر کنید تا صفحه نمایش اعداد را نشان دهد.