لباس زنانه در ترکیه انقلابی بزرگ را در ایران شکل داد

قبل از اینکه شما را رها کنم می خواهم یک هدیه ویژه به شما بدهم!

در طول (بسیاری) عکسبرداری هایم، متوجه شدم که برای داشتن ظاهری بی عیب و نقص یک جزئیات وجود دارد که نباید آن را دست کم بگیریم.

شاید انتخاب رنگ لباس‌هایمان از لباس زنانه در ترکیه بی‌اهمیت به نظر برسد، اما در عوض، اغلب این راه‌حل است که ما را از سیندرلاهای ساده به پرنسس‌های زیبا تبدیل می‌کند.

و از آنجایی که شما خواننده عزیز من هستید، تصمیم گرفتم یک راهنمای ویژه برای شما ایجاد کنم که حاوی راز یادگیری نحوه ترکیب رنگ های لباس خود و همیشه بی عیب و نقص بودن است.

برای دانلود راهنما کافی است بهترین ایمیل خود را در کادر زیر بگذارید و در عرض 5 دقیقه به صورت رایگان در صندوق پست الکترونیکی شما خواهد رسید.

بر اساس تحقیقات اخیر، در یک نمونه 1000 زن و 200 مرد، زن ایده آل سایز 44 خواهد بود.

یک زن منحنی بودن چندان به اعداد و ارقام مربوط نمی شود، بلکه به نظر می رسد که با هماهنگی و احساس خوب نسبت به خودتان ارتباط دارد.

چه کسی گفته برای خوب لباس پوشیدن باید لاغر و لاغر باشی؟ چه کسی گفته است که زنان با انحنا فقط باید مشکی بپوشند و نمی توانند لباس های تنگ و طرح های رنگارنگ بپوشند؟ این قوانین پوچ را فراموش کنید: مهم سایز شما نیست، بلکه نحوه پوشیدن آن است!

یاد بگیرید چگونه برخی از قسمت های بدن خود را برجسته یا پنهان کنید.

رنگ‌ها، برش‌ها و الگوهایی که می‌پوشید می‌تواند توجه افراد را جلب کند یا آنها را از چهره شما منحرف کند.

• رنگ های تیره پنهان می شوند، رنگ های روشن برجسته می شوند. بنابراین، اگر خط کمرتان را دوست دارید، یک کمربند روشن روی پیراهن تیره بپوشید. اگر می خواهید پایین تنه خود را پنهان کنید، شلوار تیره و تاپ روشن بپوشید.

• الگوهای بزرگ شما را ضخیم تر نشان می دهد، در حالی که الگوهای کوچک شما را لاغرتر نشان می دهد.