ماساژ برقی که بیماری های لاعلاج را درمان می کند

تغییر تنش بدن انسان نه تنها باید بر اساس وضعیت مکانیک باشد، بلکه باید با یک حالت تنش خاص تنظیم شود.

علاوه بر تغییر نیروی اعمال شده توسط ماساژ، تغییرات دمای آب و هوای خارجی (حالت عاطفی و روانی) نیز خواهد بود. بر تنش فاسیا نیز تاثیر می گذارد.

بنابراین خود تکنیک ماساژ برقی و راحتی محیط در حین ماساژ آیا بدن و ذهن خود را در حین ماساژ آرام می کنید؟ همه اینها شرایطی هستند که برای خود ماساژ باید با هم در نظر گرفته شوند.با در نظر گرفتن فاکتورهای بدن، ماساژ فقط لمس سطح پوست نیست، بلکه قسمت ماساژ شده و تمام بافت های مربوطه را در فاصله دورتر تحت تاثیر قرار می دهد.

فقط در حال استراحت، الیاف فاسیای بدن همچنان به طور طبیعی در یک حالت کششی خاص حفظ می شوند.علاوه بر تغییر در نیروی ماساژ، تغییرات دمای آب و هوای خارجی (حالت احساسی و ذهنی) نیز بر تنش فاسیا تأثیر می گذارد.

Q4: ماساژ برای سلامتی شما مفید است و همچنین می تواند احساس آرامش و شادی بیشتری در شما ایجاد کند؟
پاسخ: ماساژ می تواند اعصاب خودکار را تنظیم کند و به تثبیت ضربان قلب و احساسات کمک کند!

تنفس می تواند وضعیت جسمی و روانی فرد را منعکس و تغییر دهد. عموماً در حالت ناخودآگاه، تنفس به طور خودکار توسط مرکز مدولاری بدن انسان انجام می شود. هنگامی که افراد با عصبانیت، استرس و بحران مواجه می شوند، تنفس آنها تند می شود.

«عصب سمپاتیک» در حالت هیجان‌زده خواهد بود، بنابراین ضربان قلب تند می‌شود، ماهیچه‌ها منقبض می‌شوند و رگ‌های خونی منقبض می‌شوند و کل فرد در حالت تنش آماده‌سازی برای نبرد یا فرار خواهد بود.

زمانی که مردم در حالت استراحت و ریلکس کردن، نیاز بدن به اکسیژن کاهش می‌یابد، مخصوصاً در یک محیط پایدار و راحت، تنفس به طور طبیعی کند و یکنواخت می‌شود. رگ‌های خونی منبسط می‌شوند و تحرک دستگاه گوارش افزایش می‌یابد.

بازدم و دم تاثیر مستقیمی بر روی اعصاب سمپاتیک و پاراسمپاتیک در سیستم عصبی خودمختار دارد.