مصرف سرکه سیب یک و نیم لیتری باعث بروز رخوت و سستی می شود

اگر جایی برای تخیل و میل به مخلوط کردن طعم های مختلف بگذاریم، تهیه سالاد می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

با این حال، یکی از رازهای ساخت سالاد واقعا منحصر به فرد این است که آنها را با یک سس خوشمزه همراه کنید که بدون پوشاندن آنها طعم را تقویت می کند! این را امتحان کن.

در ادامه به درست کردن سس با سرکه سیب یک و نیم لیتری می پردازیم که طعم بینظیری به سالاد ما می دهد.

عناصر

1/2 فنجان روغن آفتابگردان
1 چهارم فنجان روغن زیتون فوق بکر
2 قسمت سرکه سیب (می توانید یک قاشق غذاخوری = 1 قسمت در نظر بگیرید)
2 قسمت شربت یاکون

آماده سازی

برای تهیه این سس به یک مخلوط کن غوطه ور نیاز دارید. در واقع، شما باید تمام مواد ذکر شده در بالا را در لیوان آن بریزید، به استثنای دو روغن که در حالی که مخلوط کن کار می کند، آنها را به آرامی اضافه می کنید.

هنگامی که مخلوط شروع به تغییر رنگ کرد و قوام بیشتری به خود گرفت، آن را متوقف کرده و در ظرف دربسته قرار دهید و سپس در یخچال نگهداری کنید تا زمانی که بخواهید از وینیگرت استفاده کنید.

سالسا جعفری سبز با تاهینی

شما می توانید به لطف مواد فعال موجود در سرکه سیب وزن کم کنید، اما می توانید به خوبی آشپزی کنید! شما اول با چشم و بعد با دهان غذا می خورید، همیشه این را به خاطر بسپارید!

به همین دلیل، دادن رنگ – و همچنین طعم – به همه غذاهای شما می تواند واقعا راز محبوبیت بیشتر غذاهای شما باشد! این سسی که ما به شما پیشنهاد می کنیم واقعاً بسیار خوشمزه است و اگر از بازی با آبکاری لذت می برید می تواند لمسی باشد که همه شما را بشناسند!

عناصر

1/2 فنجان آب
1/2 فنجان تاهینی
حدود 2 پیمانه جعفری خرد شده حدود 2 پیمانه
پیاز طلایی خرد شده 2 پیمانه
نمک صورتی هیمالیا
2 حبه بزرگ سیر
1 قاشق چایخوری سس سویا
½ لیمو ترش،
2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

تجهیزات

بلندر یا ویتامیکس، حتی بهتر.

آماده سازی

داخل مخلوط کن همه مواد را بریزید و کار کنید. اجازه دهید تا کار کند تا تکه های جعفری کاملاً با بقیه مخلوط شود. اگر خامه ای که از این طریق به دست آوردید خیلی غلیظ بود می توانید کمی آب اضافه کنید. اگر بلافاصله مصرف نکردید، آن را در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید تا حدود یک هفته بماند.