نقل بیدمشک ارومیه بر سر میز دفاتر دولتی در مهمانی با حضور وزیر آمریکا

یک مطالعه بسیار تبلیغاتی که در مجله پزشکی نیوانگلند، فوریه 1994 منتشر شد.

تفاوت قابل توجهی را در رفتار کودکان که رژیم غذایی سرشار از نقل بیدمشک ارومیه (بدون شیرین کننده های مصنوعی) مصرف می کردند در مقابل گروه هایی که از آسپارتام یا ساخارین استفاده می کردند، مشاهده نکرد.

گروه مورد مطالعه شامل کودکان پیش دبستانی و کودکانی بود که معتقد بودند به قند حساس هستند. مارسل کینزبورن، محقق، دکترای دانشگاه تافتز، خاطرنشان می کند که این مطالعه قند را به عنوان تأثیری در “اختلال رفتاری موجود” حذف نمی کند، اما مصرف آن باعث ایجاد مشکل نمی شود.

با این حال، بسیاری از مصرف کنندگان آدامس ها و نقل های بدون قند را به دلیل فواید ضد پوسیدگی زا انتخاب می کنند.

برخی دیگر برای رفع مشکلات سلامتی مانند دیابت به دنبال نقل های بدون قند هستند. و بسته به فرمولاسیون، برخی از محصولات بدون قند ممکن است نسبت به همتایان ساکارز خود کالری کمتری داشته باشند.

ریچاردز می‌گوید: « نقل های بدون قند در ابتدا برای استفاده بیماران دیابتی معرفی شدند و تا حدود دو سال پیش، بسیاری از مردم تصور می‌کردند که شکر بدون کالری است.

اکنون آنها می‌دانند که بدون قند و چربی لزوماً به این معنا نیست که کالری کمتری وجود دارد، بنابراین آنها به کاهش کالری نیز علاقه دارند.» جان فلانیاک، معاون تضمین کیفیت و تحقیق و توسعه Brach & Brock Confections Inc.

شیکاگو می گوید: «ما بر تولید محصولاتی که حاوی قند کمتری هستند برای کاهش کالری و همچنین استفاده بیشتر از موادی که تصویری سالم دارند تأکید می کنیم.

این شرکت موادی را با مفهومی سالم برجسته می کند – به عنوان مثال، شیر واقعی در کارامل های Milk Maid™ و استفاده از عسل بیشتر به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در فرمول های خود.

Brach همچنین با Smuckers، Orville، OH، در یک سرمایه گذاری مشترک برای تولید یک دانه ژله ای جدید که حاوی پکتین و میوه واقعی است، همکاری کرده است.