پسته خندان قزوین که یک مشت آن دو کیلو وزن دارد

آیا این درست است که پسته علاوه بر طعم عالی، دارای خواص تقویت کننده جنسی نیز هست؟

پاسخ بدون شک مثبت است. در واقع، پسته خندان قزوین به ما کمک می‌کند خوش فرم باشیم، به حفظ سلامت قلبمان کمک می‌کند، زندگی جنسی رضایت بخشی را ترویج می‌کند.

عنصر اصلی بسیاری از دستور العمل‌هایی است که به‌طور خاص برای لذت بردن به عنوان یک زوج، شاید در نور شمع، طراحی شده‌اند.

این نظریه بداهه نیست و ریشه در سنت های ایران باستان دارد که عاشقان زیر درخت پسته گرد هم می آمدند تا به صدای شیرین و فرخنده باز شدن این میوه ها در مهتاب گوش دهند.

علاوه بر این، از نظر علمی ثابت شده است که رژیم غذایی مبتنی بر پسته به دلیل وجود فراوان عوامل آنتی اکسیدانی که خاصیت ارتجاعی عروق خونی را افزایش می دهد.

در برابر تشکیل پلاک های آترواسکلروتیک محافظت می کند و دارای محتوای بالای آرژنین است، می تواند خواص مفیدی بر عملکرد جنسی مردان داشته باشد.

یک اسید آمینه که به حفظ انعطاف پذیری رگ ها و بهبود جریان خون کمک می کند.

علاوه بر این، مصرف میوه های خشک به پیشگیری از بیماری های نگران کننده قلبی عروقی کمک می کند. فیتواسترول های موجود در پسته باعث کاهش جذب کلسترول می شود.

علاوه بر این، پسته با پیری سلولی مقابله می کند، حتی بهتر از زغال اخته، شاه توت، سیر و آب انار.

برای این ویژگی‌ها، پسته‌های آمریکایی اخیراً نماد «بررسی قلب» را از انجمن قلب آمریکا دریافت کرده‌اند که به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا غذاهای مفید برای قلب را شناسایی کنند.

در نهایت، پسته یک متحد واقعی برای فیگور است و به مبارزه با “دسته های عشق” معروف کمک می کند.

حتی بهتر از آن، برای کسانی که می خواهند تناسب اندام خود را حفظ کنند، خرید پسته در پوست است، در واقع، زمان لازم برای پوست کندن آن، روند بلع را کند می کند و به این ترتیب کمک می کند زودتر احساس سیری کنید.