چای تی بگ ارل گری که قابلیت استفاده شدن تا 100 بار دارد

چای سبز یکی از محبوب ترین نوشیدنی های سالم است. برخلاف سایر انواع چای، فرآیند اکسیداسیون را طی نمی کند، بنابراین سالم تر است.

چای سبز همچنین حاوی مقدار زیادی مواد معدنی، ویتامین ها و خواص ضد التهابی است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و انواع خاصی از سرطان را کاهش می دهد.

با استناد به صفحه Boldsky ، در اینجا بهترین زمان برای نوشیدن چای تی بگ ارل گری برای دریافت بهترین فواید وجود دارد.

1. صبح زود الکل ننوشید

نوشیدن چای سبز با معده خالی در صبح به دلیل محتوای بالای کاتچین می تواند اثرات بدی روی کبد داشته باشد.

چای سبز دارای ترکیباتی به نام کاتچین است، بنابراین مقدار چای سبز مصرفی باید کنترل شود. غلظت بالاتر کاتچین می تواند باعث آسیب کبدی شود. صبح حوالی ساعت 10:00 تا 23:00 یا اوایل شب چای سبز بنوشید.

2. بین وعده های غذایی بنوشید

برای به حداکثر رساندن دریافت مواد مغذی و جذب آهن، می‌توانید بین وعده‌های غذایی، مثلاً دو ساعت قبل یا بعد، یک فنجان چای سبز بنوشید. اگر مبتلا به کم خونی هستید، از نوشیدن چای سبز همراه با غذا خودداری کنید.

3. قبل از ورزش بنوشید

چای سبز به دلیل کافئین موجود در آن می تواند چربی بیشتری بسوزاند. این می تواند انرژی را افزایش دهد تا بتوانید مدت طولانی تری ورزش کنید.

4. دو ساعت قبل از خواب
چای سبز نوشیدنی قبل از خواب نیست زیرا کافئین می تواند خواب شما را مختل کند. حاوی اسید آمینه L-Theanine است که باعث بیدار شدن و تمرکز بهتر شما می شود.

بهترین زمان برای نوشیدن دو ساعت قبل از خواب است زیرا این لحظه کمترین متابولیسم است و چای سبز می تواند آن را افزایش دهد.

تقریبا نیمی از جمعیت ایالات متحده هر روز از یک نوشیدنی چای لذت می برند. رایج ترین انواع چای های کافئین دار سیاه، سبز و اولانگ هستند و محبوبیت هر نوع از نظر جغرافیایی متفاوت است.