چسب طبیعی قوی که می تواند تابلو را به دیوار بدون هیچ آسیبی به آن بچسباند

انواع چسب
چسب به عنوان یک مجموعه استاندارد ارائه نمی شود. در واقع، انواع مختلفی از آن وجود دارد، از چسب های ارگانیک گرفته تا مواد مصنوعی ساخته شده توسط انسان.

هر چسب هدفی را دنبال می کند و ثابت می کند که برای سوله های مختلف محبوب است. یکی از سفارشی‌ترین نمونه‌های چسب، چسب ارگانیک و گیاهی است.

از آنجایی که هر نوع چسب طبیعی قوی برای مقاصد مختلف مناسب است، این بخش قصد دارد برخی از رایج‌ترین انواع چسب را که می‌توانید خریداری کنید و بهترین گزینه‌ها برای آن‌ها مورد بررسی قرار دهد.

چسب کاردستی:
چسب کاردستی معمولاً از PVA ساخته می شود و چیزی است که در نقاشی های صنایع دستی در خانه، مدرسه و محل کار پیدا خواهید کرد. چسب تمایل به رنگ سفید شیری مات دارد و بوی مشخصی از ماهی دارد.

اگرچه ممکن است بوی ماهی بدهد، اما در واقع هیچ ماهی در آن وجود ندارد.

چسب بر روی مواد متخلخل مانند کاغذ، مقوا و بافت اعمال می شود و شفاف می شود.

پیوند فوق العاده قوی نیست و با گذشت زمان از بین می رود، اما ثابت می کند که برای هنر و صنایع دستی عالی است.

چسب فوق العاده:
همه ما در برخی مواقع چسب فوق العاده را تجربه کرده ایم، و معمولاً باعث شده است که ما ناامیدانه تلاش کنیم تا انگشتان خود را از هر چیزی که می خواستیم بچسبانیم آزاد کنیم.

چسب فوق العاده در زمان جنگ آنطور که اسطوره های رایج حکم می کنند ساخته نشد.

این به عنوان یک روش خام برای بستن زخم های باز در طول جنگ ویتنام مورد استفاده قرار گرفت، اما هیچ داستان واقعی در مورد استفاده از آن در طول جنگ جهانی اول یا دوم وجود ندارد.

چسب‌های زیستی می‌توانند کارهایی را انجام دهند که اغلب چسب‌های مصنوعی قادر به انجام آن‌ها نیستند – برای مثال، اتصال سطوح زیر آب. جراحی انسانی یک کاربرد واضح برای چنین چسبی است.

یکی از رایج‌ترین روش‌ها در دوران بارداری، آمنیوسنتز است که برای آزمایش جنین از نظر سندرم داون استفاده می‌شود. این یک خطر است زیرا غشای جنین را سوراخ می کند که متعاقباً نمی تواند بهبود یابد