کاشی لانه زنبوری که سبب گیج شدن بندباز در سیرک و سقوط آن شد

آیا کاشی های تراکوتا عایق صدا هستند؟
کاشی های تراکوتا بسیار عایق صدا هستند و برای مناطق پر سر و صدا بسیار توصیه می شوند. اینها در مقایسه با کاهش 12 دسی بل روی سطح فلز، صدای بیرون را 25 تا 30 دسی بل کاهش می دهند.

کاشی های سفالی بدون مهر و موم را چگونه تمیز می کنید؟
بهترین راه برای تمیز کردن کاشی لانه زنبوری بدون مهر و موم استفاده از یک پاک کننده با نفوذ عمیق مانند Imperia Deep Clean از pFOkUS است. این پاک کننده برای سفالین خوب است زیرا قلیایی است و مانند سایر پاک کننده های اسیدی باعث اچ نمی شود.

چگونه کاشی های سفالی را با سرکه تمیز کنیم؟
تمیز کردن کاشی های سفالی با پاک کننده های اسیدی، سرکه یا آمونیاک توصیه نمی شود زیرا این مواد باعث آسیب یا تغییر رنگ کف کاشی می شوند.

اینها نکات مهمی برای تمیز کردن و نگهداری کاشی های سفالی هستند که اگر می خواهید زیبایی سطوح خود را برای مدت طولانی حفظ کنید، باید از آنها پیروی کنید.

کاشی و سرامیک لعابدار یک ماده ایده آل برای دیوارهای وان و دوش است. در برابر رطوبت غیرقابل نفوذ است، به راحتی تمیز می شود و به اندازه کافی بادوام است تا در طول عمر خیساندن داغ و گلدار مقاومت کند. کاشی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری نیست.

هر دیوار کاشی شده فقط به اندازه اتصالات نازک دوغاب بین کاشی ها استحکام دارد. هنگامی که دوغاب شروع به نرم شدن و ترک خوردن کرد، فقط زمان زیادی است که آب به داخل نفوذ کند و به ملات و دیواره خشک پشت کاشی آسیب برساند.

قبل از اقدام منتظر ریزش کل دیوار دوغاب نباشید. بهترین راه برای جلوگیری از تعمیر اساسی دیوار این است که وقتی اولین ترک یا لکه ظاهر شد، هر مفصلی را دوباره دوغاب کنید. هنگامی که صحبت از حفظ مفاصل دوغاب می شود، یک اونس پیشگیری ارزش یک تن درمان را دارد. همچنین آسان و ارزان است.