کاشی و سرامیک ارژنگ نمای شهرکرد بر روی دیوار های توالت خانه کارگردان معروف آمریکایی

در یک کاشی سرامیک 45×45 – یک کاشی و سرامیک 30×30 و یک کاشی سرامیک 15×15 … این عمل باعث می‌شود کاشی‌های سرامیکی با فرمت‌های مختلف و همچنین ترکیب کاشی‌های سرامیکی مات و صیقلی از همان سری با حداقل درزها امکان‌پذیر باشد.

توصیه های کلی برای انتخاب کاشی و سرامیک ارژنگ نمای شهرکرد را می توان به شرح زیر فرموله کرد:

Bicottura – برای روکش دیوارهای داخلی، گاهی اوقات نیز برای کف استفاده می شود (اگر سری انتخاب شده برای چنین استفاده ای توصیه می شود)، اما فقط در اتاق هایی که مستقیماً با خیابان تداخل ندارند و بنابراین خطر آسیب وجود ندارد. مینا با ذرات ساینده (شن و ماسه)، گرد و غبار).
تک رنگ– برای پوشاندن انواع سطوح داخل ساختمان استفاده می شود و همچنین از انواع مقاوم این کاشی می توان به عنوان کف در مکان های عمومی با جریان نه چندان شدید افراد استفاده کرد (همچنین باید در نظر داشت که میناکاری شده کاشی‌های سرامیکی، به هر نحوی، در حین کار سریع‌تر از کاشی‌های چینی فرسوده می‌شوند. همچنین می توان از سری های مقاوم در برابر یخبندان برای کارهای بیرونی استفاده کرد.

کاشی های سرامیکی از مخلوطی از موادی مانند خاک رس، ماسه، کوارتز و آب ساخته می شوند. از این نوع محصول برای تزیین فضای داخلی منازل، مغازه ها، رستوران ها، هتل ها، ادارات و یا بیمارستان ها استفاده زیادی می شود. کاشی های سرامیکی بسیار محبوب هستند و به راحتی برای کف یا پوشش دیوار استفاده می شوند.

صنعتگران به دلیل اینکه نصب کاشی و سرامیک پیچیده نیست و نیازی به استفاده از روش های خاص کار یا مواد دیگر ندارد، ترجیح می دهند با کاشی و سرامیک کار کنند. همچنین قیمتی که می توان آنها را خریداری کرد دلیل دیگری است که استفاده از کاشی و سرامیک را توصیه می کند.

چرا کاشی و سرامیک بخریم؟
کاشی و سرامیک در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است. معمولا فروشگاه های تخصصی آنها را به شکل مستطیل یا مربع می فروشند.