کشف تمساح درون سبد میوه ۲۰ کیلویی که اندازه غول آسایی داشت

دسته گل مجلل، حجیم و گران به نظر می رسد – فقط برای یک موقعیت خاص مناسب است. دریافت کننده هدیه مجبور نیست به دنبال گلدان باشد، دسته گل به اندازه کافی ماندگار خواهد بود.

شیرینی، گواهی، کارت پستال را می توان در سبد میوه ۲۰ کیلویی قرار داد. یک دسته گل را می توان از شیرینی ها، میوه ها و مواد غذایی دیگر جمع کرد.

قیطان ها برای بسته بندی کادو نیز مناسب هستند. آنها می توانند محصولات مراقبتی، لوازم آرایشی، مجموعه ای از چای، قهوه و شیرینی، ظروف را قرار دهند، مجموعه ای از مواردی را که قهرمان مناسبت دوست دارد جمع آوری کنند.

برای داخلی
یک سبد حصیری در فضای داخلی، آرامش و فضایی خانگی ایجاد می کند. می توان از آن به عنوان تزیین گیاهان داخلی استفاده کرد: گلدان ها را داخل جعبه ها قرار دهید تا آنها را به همان سبک تزئین کنید.

برای افزودن گرما و لطافت به فضای داخلی، گلوله های نخ و بافتنی را در یک قیطان قرار دهید و آن را روی مبل یا نزدیک مبل اتاق نشیمن قرار دهید.

در آشپزخانه می توان از سبدها برای سرو شیرینی، میوه، نان، شیرینی و سایر غذاها استفاده کرد. در ترکیب با یک دستمال یا حوله زیبا، محصولات به ویژه از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر به نظر می رسند.

در راهرو، سبد را می توان به عنوان نگهدارنده کلید استفاده کرد – کلیدها همیشه در یک مکان و در معرض دید قرار می گیرند.

برای ذخیره سازی
یک سبد حصیری بزرگ در اتاق خواب برای نگهداری ملحفه، بالش، پتو، پتو مناسب است. شما همچنین می توانید کتاب ها، مجلات، خاطرات روزانه را در بافته ها قرار دهید – این یک گزینه دکور خوب برای اتاق نشیمن است.

در مهد کودک، جعبه مکانی ایده آل برای نگهداری اسباب بازی ها یا پوشک، پوشک و وسایل مراقبتی است، اگر کودک هنوز خیلی جوان است.