کفش فوتبال بچگانه نایک که سبب سقوط بچه ای از پل شد

دوره مربی پیلاتس
در سال های اول زندگی ، بدن کودک در طول رشد دستخوش تغییرات ساختاری قابل توجهی می شود، پا از این قانون فرار نمی کند.

انقباض پا در داخل یک کفش فوتبال بچگانه نایک، به خصوص زمانی که خیلی کوچک است یا با ویژگی های اندام سازگار نیست، می تواند بر رشد صحیح آن تأثیر بگذارد، شکل آن و نحوه راه رفتن کودک را تغییر دهد.

بنابراین انتخاب مناسب ترین کفش ضروری است، در هر صورت به یاد داشته باشید که تا زمانی که کودک در سفر کاملا مستقل نشود، کفش هیچ کاربردی ندارد .

کفی صاف اما در عین حال انعطاف پذیردر قسمت قدامی خود، مانند اینکه بتواند نوک آن را تا 90 درجه خم کند، امکان حرکت مفصل مفصلی صحیح در حین راه رفتن را فراهم می کند. پنجه کفش باید به اندازه کافی پهن باشد تا به راحتی روی انگشتان پا قرار گیرد.

در عقب، تکیه گاه باید به اندازه کافی سفت باشد تا مچ پا را به خوبی در یک راستا نگه دارد، برخلاف کفش های برزنتی که امروزه اغلب پوشیده می شوند و ثبات لازم پای عقب را تضمین نمی کنند.

برای اینکه کودک نتواند به راحتی کفش ها را در بیاورد، خوب است که ساق پایی نرم و محصور داشته باشد، البته ارتفاع آن نباید بیشتر از مالئول باشد تا محدوده طبیعی مفصل محدود نشود. به یاد داشته باشید که مرتب کفش ها را عوض کنید، پای کودک حدود 3-4 میلی متر در ماه رشد می کند.

بیشتر از نام تجاری، باید به آن توجه ویژه ای شودانتخاب مواد ، یک کفش خوب کفشی است که در طول مرحله بدون تغییر شکل، الاستیک باشد، چرم عالی. مخصوصاً در مورد کودکان، این اصل که طبق آن کفش باید با پا سازگار باشد و برعکس نیست، صدق می کند.

بزرگسالان و کفش
ایجاد پینه و تاول، اختلال در گردش خون، التهاب موضعی از جمله پیامدهای مضر استفاده از کفش نامناسب در بزرگسالی است.

بدتر از آن اگر یک کفش خاص ساختار پا را کاملاً مخدوش کند و باعث ایجاد درد شود که اغلب می تواند تا پشت تابش کند، مانند استفاده طولانی مدت از پاشنه پا.