کودکی با قابلمه استیل لاویلوکس برادر کوچک خود را کشت

یک واکنش شیمیایی وجود دارد که می تواند باعث سوراخ شدن فلز شود. برای تمیز کردن فولاد ضد زنگ از پشم فولادی یا برس های فلزی استفاده نکنید.

آنها می توانند خراش های کوچکی بر قابلمه استیل لاویلوکس ایجاد کنند که ممکن است زنگ بزند و باعث چسبیدن ذرات غذا به سطح ظروف شود. ظروف پخت و پز داغ از جنس استنلس استیل را در سینک آب فرو نکنید. تغییرات شدید دما می تواند باعث تاب خوردن شود.

همیشه هنگام تمیز کردن آن از دانه های فلز پیروی کنید تا از خط و خش شدن آن جلوگیری کنید. اگر آب سخت دارید، هنگام تمیز کردن ظروف استیل ضد زنگ، مخصوصاً برای شستشوی نهایی، از نرم کننده آب یا آب مقطر استفاده کنید. همیشه ظروف استیل تازه تمیز شده را به سرعت با پارچه میکروفیبر خشک کنید تا از ایجاد لکه های آب جلوگیری شود. در قفسه ظرف با هوا خشک نکنید.

آنچه شما نیاز دارید تجهیزات / ابزار 1 سینک ظرفشویی یا ظرف بزرگ 1 اجاق گاز 1 کاردک چوبی 1 اسفنج غیر ساینده 1 حوله میکروفایبر مواد 1 بطری مایع ظرفشویی 1 ظرف جوش شیرین 1 بطری سرکه سفید مقطر دستورالعمل ها نحوه تمیز کردن ظروف استیل پس از هر بار استفاده هشدار در حالی که برخی از تولید کنندگان ظروف پخت و پز اظهار می کنند که ظروف پخت و پز آنها را می توان در ماشین ظرفشویی تمیز کرد، شستن دستی روش توصیه شده برای حفظ ظاهر ظروف است.

برخی از مواد شوینده ماشین ظرفشویی حاوی مواد خشن هستند که می توانند به فولاد ضد زنگ آسیب بزنند.

یک محلول تمیز کننده ایجاد کنید سینک ظرفشویی یا ظرف شویی را با آب داغ پر کنید و چند قطره مایع ظرفشویی خوب به آن اضافه کنید، ترجیحا یکی از مواد اصلی که چربی زدا باشد.

غذای اضافی را پاک کنید از یک کاردک چوبی برای خراش دادن مواد اضافی باقی مانده روی ظروف استیل استفاده کنید. غذا را به درستی دور بریزید. ظروف پخت و پز را بشویید ظرف خنک شده را در آب گرم و صابون فرو کنید.

برای شستن داخل و خارج ظروف از یک اسفنج غیر ساینده استفاده کنید. بشویید و خشک کنید پس از تمیز شدن ظروف، با آب گرم خوب بشویید.