کودکی که در سطل زباله پلاستیکی کوچک فقط غذا می خورد

ریچل فلوس از سینسیناتی در ژانویه 2017 بیش از چند قدم برداشت.

زباله های خود را به یک سطل زباله پلاستیکی کوچک برای سال کاهش داد. فلوس از تأثیری که بر زندگی او گذاشته بود شگفت زده و خوشحال شد.

مردم در حال بازیافت
ساکنان مواد را در مرکز جدید Zero Waste در ونکوور، کانادا، در مارس 2018 رها می کنند. این مرکز یک مکان جمع آوری زباله خانگی است که در آن ساکنان می توانند زباله ها را برای استفاده مجدد یا بازیافت رها کنند تا به کاهش میزان زباله کمک کنند. محل های دفن زباله
عکس توسط لیانگ سن، خبرگزاری شین هوا
او می‌گوید: «بدون ضایعات عالی بوده است. فلوس می‌گوید: «من جامعه‌ای شگفت‌انگیز پیدا کردم، دوستان جدیدی پیدا کردم و فرصت‌های جدیدی برایم پیش آمد.

اگرچه فلوس یک دوستدار طبیعت آگاه از محیط زیست بود، اما تا زمانی که نقل مکان کرد واقعاً به این فکر نکرده بود که چقدر زباله تولید می کند. در آن زمان بود که متوجه شد چه مقدار چیز جمع کرده است، از جمله یک دوجین بطری نیمه استفاده شده شامپو و نرم کننده.

اندکی پس از خواندن مقاله ای در مورد زباله صفر، او قول داد که مسئولیت بیشتری در قبال ردپای خود بپذیرد. فلوس همچنین مبارزات، چالش‌ها و موفقیت‌های خود را در اینستاگرام در طول تلاش خود برای بریدن زباله‌ها ثبت می‌کند.

از نظر وزنی 75 تا 80 درصد از زباله های خانگی را مواد آلی تشکیل می دهند که می توان آنها را کمپوست کرد و به خاک تبدیل کرد. فلوس به عنوان یک آپارتمان نشین، با ضایعات ارگانیک خود در فریزر قرار می دهد.

یک بار در ماه، او توده یخ زده خود را به خانه والدینش می برد، جایی که یک کشاورز محلی آن را برای تغذیه حیوانات یا برای تهیه کمپوست می برد. اگر زباله‌های آلی به محل دفن زباله بروند، احتمالاً کمپوست نمی‌شوند، زیرا هوا نمی‌تواند به اندازه کافی در آنجا گردش کند.

فلوس که کسب و کار طراحی وب و عکاسی خود را خارج از خانه خود اداره می کند، به دیگران توصیه می کند که با قدم های کوچک به اتلاف صفر نزدیک شوند و مهربانی خود را نشان دهند.